Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар'їнська районна державна адміністрація

Корисна інформація

Шановні громадяни!

Відповідно до постанови КМУ від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та Указу Президента України від 13.03.2020 № 87/2020 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 року “Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2” з метою запобігання поширенню коронавірусу на території України запроваджено відповідні обмежувальні протиепідемічні заходи.

Відділ надання адміністративних послуг продовжить свою роботу   в обмеженому режимі з метою забезпечення обслуговування громадян.

До покращення епідемічної ситуації в райдержадміністрації  запроваджені додаткові санітарно-епідеміологічні заходи щодо організації роботи відділу з питань надання адміністративних послуг, зокрема:

  • задля запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, убезпечення працівників відділу та суб’єктів звернення від захворювання закликаємо вас бути обережними та відкласти звернення до відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації у разі не терміновості (не нагальності) отримання адміністративної послуги;
  • прийом у відділі буде здійснюватися

виключно за попереднім записом за телефоном (06278) 5-10-70

  • на вході до будівлі райдержадміністрації запроваджується температурний скринінг (перевірка). У разі виявлення підвищеної температури громадяни на прийом не допускаються;
  • під час вашого обслуговування дотримуйтеся відстані з адміністратором відділу не менше 1 метра;
  • просимо забезпечити себе індивідуальними засобами захисту (масками) під час звернення до відділу.

У разі виникнення питань до відділу з питань надання адміністративних послуг ви можете звернутися:

– на електронну адресу: adminmar@ukr.net;

– за телефонами: (06278) 5-10-70, 0504780926, 0999133077, 0952534963.

 

Сподіваємося на взаєморозуміння.

 

До уваги громадських організацій!

Мар’їнською райдержадміністрацією була підписана угода про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг зі Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Харків).

У зв’язку з цим відділ надання адміністративних послуг поновлює  прийом документів з державної реєстрації громадських формувань в межах Донецької області. Документи для реєстрації можна подати:

1) шляхом особистої подачі документів до відділу з питань надання адміністративних послуг за адресою: м. Марїнка, вулиця Шевченка, буд.3;

2) поштовим відправленням на адресу: вулиця Шевченка, буд.3, м. Мар’їнка, Донецька обл., 85600 (у разі подання документів поштовим відправленням справжність підпису заявника на заяві повинна бути нотаріально засвідчена з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів).

За додатковою інформацією громадяни можуть звертатись за телефоном відділу:  (06278)5-10-70.

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації громадських формувань:

БАНК: Казначейство України (ЕАП)

МФО: 899998

КОД ПЛАТЕЖУ:22010300

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 37944338

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: Краматорське УК/м. Краматорськ

РАХУНОК:  UK188999980313040170000005059.

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією:

БАНК: Казначейство України (ЕАП)

МФО: 899998

КОД ПЛАТЕЖУ: 22012900

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 37944338

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: Краматорське УК/м.Краматорськ

РАХУНОК: UK 128999980313010126000005059.

Завантажити реквізити

До уваги жителів району!

Шановні відвідувачі ЦНАП!

Інформуємо, що наразі державна реєстрація громадських формувань в межах Донецької області забезпечується Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Харків).

На теперішній час готуються проекти угод про співробітництво з районними державними адміністраціями та місцевими радами Донецької області у сфері надання адміністративних послуг. Після підписання відповідних угод відділом буде забезпечено оперативне інформування фронт-офісів шляхом відправлення листів-орієнтування з питань, пов’язаних з державною реєстрацією громадських формувань (щодо розміру адміністративного збору, актуальних реквізитів для його сплати та інше).

З метою орієнтування громадян зазначаємо, що до підписання зазначених угод прийом документів з державної реєстрації громадських формувань в межах Донецької області здійснюється:

1) шляхом особистої подачі документів до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) за адресою: бульвар Машинобудівників, буд.32, м. Краматорськ, Донецька обл., 84313;

2) поштовим відправленням на адресу: вулиця Ярослава Мудрого, буд.39/3, м.Краматорськ, Донецька обл., 84301 (у разі подання документів поштовим відправленням справжність підпису заявника на заяві повинна бути нотаріально засвідчена з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів).

За додатковою інформацією громадяни можуть звертатись за телефонами відділу:  0626417446, 0626442500.

**************************************************************************

Мар’їнська райдержадміністрація повідомляє, що в межах реалізації Проекту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» для підвищення рівня доступності та комфортності за принципом віддаленого обслуговування у серпні 2019 року Мар’їнською райдержадміністрацією отримано «Мобільний кейс».

З вересня 2019 року мешканцям віддалених населених пунктів району, людям з обмеженими можливостями або похилого віку не обов’язково відвідувати ЦНАП у м.Мар’їнка. Отримати адміністративні послуги вони можуть за місцем проживання у приміщенні сільської або міської ради, під час проведення виїзного прийому. А також, стало можливим отримати послугу вдома.

З порядком надання адміністративних послуг за місцем проживання можливо ознайомитися  за посиланням нижче.

Порядок надання адміністративних послуг, що надаються через відділ надання адміністративних послуг апарату райдержадміністрації віддалено за допомогою мобільного кейсу

До уваги суб’єктів господарювання!

Відділ надання адміністративних послуг апарату райдержадміністрації повідомляє, що 17.06.2018 року набув чинності прийнятий Верховною Радою Закон України від 6 лютого 2018 року №2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (крім частини другої статті 23 цього Закону щодо деяких питань спадкування частки учасника товариства, яка набирає чинності через один рік з дня набрання чинності цим Законом , а саме 17.06.2019 року).Звертаємо увагу, що Закон України «Про господарські товариства» перестає діяти в частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю з моменту набрання чинності відповідного Закону. Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.

Враховуючи вищевикладене товариствам з обмеженою відповідальністю, товариствам з додатковою відповідальністю треба протягом року з дня набрання чинності цим Законом, а саме до 17.06.2019 року привести свої установчі документи у відповідність до норм відповідного Закону! Згідно пункту п’ятого глави восьмої вищезазначеного Закону товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю звільняються від сплати адміністративного збору за реєстрацію змін до статуту товариства у зв’язку з приведенням його у відповідність із цим Законом протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.

Щодо територіальних громад

СТВОРЮЄМО ТА РЕЄСТРУЄМО ГРОМАДСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ

РЕЄСТРУЄМО ЗМІНИ ДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ГРОМАДСЬКЕ ФОРМУВАННЯ

ПРИПИНЯЄМО ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ПРИПИНЯЄМО ЧЛЕНСТВО В ПОЛІТИЧНІЙ ПАРТІЇ