Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар'їнська районна державна адміністрація

Корисна інформація

Пам’ятка на тему:

“Он-лайн будинок юстиції для створення громадських об’єднань”

Проект Міністерства юстиції України “Он-лайн будинок юстиції” забезпечує можливість отримання певних послуг без контакту з представниками влади в електронному режимі, для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online.minjust.gov.ua.

Для того, щоб створити та зареєструвати громадську організацію за допомогою цього сервісу, є можливість подати документи для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи або для державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи он-лайн.

  1. Для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи:
  • необхідно зайти на головну сторінку, під розділом “Реєстрація бізнесу та ГО” натиснути “зареєструвати” та обрати у цьому вкладенні вид суб’єкта “Громадська організація”.
  • на сайті сервісу слід обрати розділ “Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації” (посилання online.minjust.gov.ua/dokumenty/go).
  • на зазначеній сторінці потрібно заповнити всі необхідні відомості в розділах “Особисті дані”, “Дані для особистого кабінету” та завантажити скан-копії документів, які мають подаватися для державної реєстрації, в розділі “Документи, які необхідно додати”.
  • останнім етапом є відмітка про згоду на збір та обробку персональних даних, та натиснення позначки “подати заяву”.

Документи, подані таким способом, розглядаються протягом трьох робочих днів. Після отримання результату попереднього розгляду документів та усунення недоліків у документах (у разі їх наявності) документи можна подавати для державної реєстрації у паперовому вигляді (до центрів надання адміністративних послуг, поштовим відправленням) та в електронному вигляді, скориставшись зазначеною послугою в Он-лайн будинку юстиції.

  1. Для державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи:
  • на сайті сервісу необхідно увійти до особистого кабінету за допомогою електронного цифрового підпису, натиснувши “Вхід” в правому верхньому кутку сайту. Після чого слід заповнити особисті дані, в тому числі адресу електронної пошти, на яку у подальшому буде надсилатись інформація про хід розгляду заяви.
  • натиснути на розділ “Послуги” та обрати відповідну послугу – “Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи”.
  • заповнити заяву про державну реєстрацію створення юридичної особи та завантажити документи, які мають подаватися для державної реєстрації, у форматі pdf.
  • натиснути “подати заяву”, накласти електронний цифровий підпис на заяву і відповідні документи та надіслати сформоване посилання на підписання засновникам такого громадського об’єднання. Коли всі необхідні підписи накладені на документи, заявка передається на розгляд до відповідного компетентного органу.

Документи, подані таким способом, також розглядаються протягом трьох робочих днів. За результатом їх розгляду приймається рішення або про державну реєстрацію створення громадського об’єднання, або про відмову у такій реєстрації. Інформація про стан розгляду поданої заявки та подальші результати її розгляду доступні в особистому кабінеті.

У разі виникнення питань з державної реєстрації громадських об’єднань у Донецькій області Ви маєте можливість звернутись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за телефонами 0626442500, 0626417446. Юстиція відкрита для людей!

*********************************************************************

Шановні громадяни!

Відповідно до постанови КМУ від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та Указу Президента України від 13.03.2020 № 87/2020 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 року “Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2” з метою запобігання поширенню коронавірусу на території України запроваджено відповідні обмежувальні протиепідемічні заходи.

Відділ надання адміністративних послуг продовжить свою роботу   в обмеженому режимі з метою забезпечення обслуговування громадян.

До покращення епідемічної ситуації в райдержадміністрації  запроваджені додаткові санітарно-епідеміологічні заходи щодо організації роботи відділу з питань надання адміністративних послуг, зокрема:

  • задля запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, убезпечення працівників відділу та суб’єктів звернення від захворювання закликаємо вас бути обережними та відкласти звернення до відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації у разі не терміновості (не нагальності) отримання адміністративної послуги;
  • прийом у відділі буде здійснюватися

виключно за попереднім записом за телефоном (06278) 5-10-70

  • на вході до будівлі райдержадміністрації запроваджується температурний скринінг (перевірка). У разі виявлення підвищеної температури громадяни на прийом не допускаються;
  • під час вашого обслуговування дотримуйтеся відстані з адміністратором відділу не менше 1 метра;
  • просимо забезпечити себе індивідуальними засобами захисту (масками) під час звернення до відділу.

У разі виникнення питань до відділу з питань надання адміністративних послуг ви можете звернутися:

– на електронну адресу: adminmar@ukr.net;

– за телефоном: (06278) 5-10-70.

 

Сподіваємося на взаєморозуміння.

 

До уваги громадських організацій!

Мар’їнською райдержадміністрацією була підписана угода про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг зі Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Харків).

У зв’язку з цим відділ надання адміністративних послуг поновлює  прийом документів з державної реєстрації громадських формувань в межах Донецької області. Документи для реєстрації можна подати:

1) шляхом особистої подачі документів до відділу з питань надання адміністративних послуг за адресою: м. Марїнка, вулиця Шевченка, буд.3;

2) поштовим відправленням на адресу: вулиця Шевченка, буд.3, м. Мар’їнка, Донецька обл., 85600 (у разі подання документів поштовим відправленням справжність підпису заявника на заяві повинна бути нотаріально засвідчена з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів).

За додатковою інформацією громадяни можуть звертатись за телефоном відділу:  (06278)5-10-70.

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації громадських формувань:

БАНК: Казначейство України (ЕАП)

МФО: 899998

КОД ПЛАТЕЖУ:22010300

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 37944338

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: Краматорське УК/м. Краматорськ

РАХУНОК:  UK188999980313040170000005059.

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією:

БАНК: Казначейство України (ЕАП)

МФО: 899998

КОД ПЛАТЕЖУ: 22012900

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 37944338

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: Краматорське УК/м.Краматорськ

РАХУНОК: UK 128999980313010126000005059.

Завантажити реквізити

До уваги жителів району!

Мар’їнська райдержадміністрація повідомляє, що в межах реалізації Проекту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» для підвищення рівня доступності та комфортності за принципом віддаленого обслуговування у серпні 2019 року Мар’їнською райдержадміністрацією отримано «Мобільний кейс».

З вересня 2019 року мешканцям віддалених населених пунктів району, людям з обмеженими можливостями або похилого віку не обов’язково відвідувати ЦНАП у м.Мар’їнка. Отримати адміністративні послуги вони можуть за місцем проживання у приміщенні сільської або міської ради, під час проведення виїзного прийому. А також, стало можливим отримати послугу вдома.

З порядком надання адміністративних послуг за місцем проживання можливо ознайомитися  за посиланням нижче.

Порядок надання адміністративних послуг, що надаються через відділ надання адміністративних послуг апарату райдержадміністрації віддалено за допомогою мобільного кейсу

До уваги суб’єктів господарювання!

Відділ надання адміністративних послуг апарату райдержадміністрації повідомляє, що 17.06.2018 року набув чинності прийнятий Верховною Радою Закон України від 6 лютого 2018 року №2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (крім частини другої статті 23 цього Закону щодо деяких питань спадкування частки учасника товариства, яка набирає чинності через один рік з дня набрання чинності цим Законом , а саме 17.06.2019 року).Звертаємо увагу, що Закон України «Про господарські товариства» перестає діяти в частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю з моменту набрання чинності відповідного Закону. Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.

Враховуючи вищевикладене товариствам з обмеженою відповідальністю, товариствам з додатковою відповідальністю треба протягом року з дня набрання чинності цим Законом, а саме до 17.06.2019 року привести свої установчі документи у відповідність до норм відповідного Закону! Згідно пункту п’ятого глави восьмої вищезазначеного Закону товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю звільняються від сплати адміністративного збору за реєстрацію змін до статуту товариства у зв’язку з приведенням його у відповідність із цим Законом протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.

Щодо територіальних громад

СТВОРЮЄМО ТА РЕЄСТРУЄМО ГРОМАДСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ

РЕЄСТРУЄМО ЗМІНИ ДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ГРОМАДСЬКЕ ФОРМУВАННЯ

ПРИПИНЯЄМО ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ПРИПИНЯЄМО ЧЛЕНСТВО В ПОЛІТИЧНІЙ ПАРТІЇ