Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар'їнська районна державна адміністрація

Архівний відділ Мар’їнської районної державної адміністрації

Архівний відділ Мар’їнської райдержадміністрації приділяє велику увагу виконанню запитів фізичних та юридичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав і законних інтересів.

Робота із зверненнями громадян в архівному відділі ведеться у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “.

Обов’язки по роботі із зверненнями громадян в архівному відділі покладені на головного спеціаліста архівного відділу.

Архівний відділ Мар’їнської райдержадміністрації розглядає звернення громадян на особистому прийомі, письмові, надіслані електронною поштою та телефоном.

e-mail: 25118352@mail.gov.ua

Особистий прийом громадян та надання консультацій за телефоном здійснюється спеціалістами відділу за адресами:

вул. Заводська, 20, м. Мар’їнка, 85600, Донецька область, Україна;

пр. Миру, 53 (ЗОШ № 5), м. Курахове, 85612, Донецька область, Україна.

Графік

особистого прийому громадян в архівному відділі

Мар’їнської райдержадміністрації

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові Посада Часи прийому Дні проведення особистого прийому Посада працівника, який бере участь в особистому прийомі громадян та має право проводити прийоми громадян у разі відсутності відповідальної особи

 

1. Овчаренко Анна Олександрівна Начальник архівного відділу 8.00-16.00 Кожний понеділок, середа, п’ятниця місяця Головний спеціаліст архівного відділу
2. Томулець Наталія Петрівна Головний спеціаліст архівного відділу 8.00-16.00 Кожний вівторок, четвер місяця Начальник архівного відділу

Прийом та консультація фізичних та юридичних осіб здійснюється безкоштовно.

Особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Другої світової війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України здійснюється першочергово. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Під час особистого прийому громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу.

У разі, якщо вирішити питання на особистому прийомі не можливо через складність і необхідність додаткового вивчення питання, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.

Електронною поштою, також надаються консультації громадянам, які не потребують заповнення бланку звернення. Консультації надаються працівниками архівного відділу, відповідь надається не на бланку.

Письмові запити громадян повинні містити ПІБ заявника, поштова адреса, чітко викладене питання, з якого людина звертається до архіву. У разі необхідності мають бути додані ксерокопії пояснюючих документів, паспорта, трудової книжки. Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Надання послуг здійснюється державною мовою.

Працівники архівного відділу під час виконання своїх службових повноважень зобов’язані неухильно дотримуватись вимог
Закону України «Про правила етичної поведінки» та загальновизнаних етичних норм.

Більш детальну інформацію можна отримати в документі Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в архівному відділі Мар’їнської райдержадміністрації, затвердженого наказом начальника архівного відділу райдержадміністрації.

Аналітична робота зі зверненнями громадян в архівному відділі проводиться що півроку. Про стан роботи із зверненнями громадян архівний відділ інформує державний архів Донецької області.

Положення про архівний відділ районної державної адміністрації

Положення про експертну комісію архівного відділу Мар’їнської районної державної адміністрації

Завантажити (DOC)