Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє

Інформація щодо можливостей інформаційно – телекомунікаційної системи «Електронний кабінет»

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує.

Електронний кабінет це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді.

Офіційна сторінка електронного кабінету https://cabinet.sfs.gov.ua

За цим посиланням користувачі електронного кабінету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин:

  1. відкрита (загальнодоступна)
  2. приватна (особистий кабінет)

Відкрита частина електронного кабінету

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабінету можна без ідентифікації особи . Через відкриту частину електронного кабінету користувачам доступні такі можливості:

  1. доступ до інформації з публічних реєстрів:
  • дані про взяття на облік платників;
  • реєстр страхувальників;
  • дані реєстру платників ПДВ;
  • реєстр платників єдиного податку;
  • інформація про РРО;
  • інформація про книги ОРО;
  • дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами
  1. інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар)
  2. перегляд та друк бланків податкової звітності
  3. заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян
  4. контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників

Приватна частина електронного кабінету

  У приватній частині електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабінет надає доступ до наступних сервісів:

  1. персоніфікований податковий календар
  2. перегляд облікових даних платника
  3. подання звітності в електронному вигляді до органів ДФС, пенсійного фонду та статистики
  4. перегляд та друк раніше поданої звітності
  5. перегляд вхідних/вихідних документів
  6. листування з органами ДФС
  7. подання заяв, запитів для отримання інформації
  8. інформація про стан розрахунків з бюджетом
  9. реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних
  10. інформація з Єдиного реєстру податкових накладних
  11. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ
  12. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального
  13. Посадові особи підприємств, установ та організацій, інформацію про яких було надано формою J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису», отримують доступ до наступних сервісів електронного кабінету:
  14. реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних інформація з Єдиного реєстру податкових накладних
  15. інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).