Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар’їнське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області повідомляє

Громадськими активістами – представниками ГО «Громадський контроль захисту прав споживачів» в рамках масмедійного проекту «СТОП ФАЛЬСИФІКАТ» було відібрано 77 зразків масла солодко вершкового (231 пачка) та направлено в дві лабораторії  для дослідження.

Встановлено факти невідповідності виробництва та/або обігу масла солодковершкового операторами ринку в 16 випадках у наступних виробників:

ТОВ «Миколаївмолпром» масло солодковершкове «Екстра» 82,5%, масло «Селянське»  солодковершкове 73% (10.12.2019);

ТОВ «ФІРМА АПРЕЛЬ» м.Харків, масло солодковершкове «Екстра АПРЕЛЬ» 80% (02.12.2019);

ТОВ «Богодухівський мол завод», масло солодковершкове «Селянське» 73% (27.11.2019);  масло солодковершкове «Екстра» 83% (10.11.2019);

ТОВ «Титан, ТОВ «Таврія –В» Одеської області, масло солодковершкове «Селянське» 73% (22.11.2019), масло солодко вершкове Кілія  «Селянське» 73% (03.12.2019);

ТДВ «Івано-франківський міськмолзавод» масло солодковершкове «Селянське» 73,5% (14.12.2019), масло солодковершкове «ТМ Веселий ласунчик Екстра» 82% (26.11.2019), масло солодковершкове «Франківське» 73,5% (02.12.2019), масло солодковершкове «Екстра» 82% (11.12.2019);

ТМ «Наш продукт» Іванофранківська обл.., масло солодковершкове ТМ «Наш продукт» 73%  (03.12.2019);

ДП «Старокостянтинівський молочний завод» Хмельницької обл.., масло солодко вершкове «Хуторок» 73% (22.10.2019, партія 22.1; 25.11.2019, партія 25.1);

ТОВ «Інтер – мол» м.Дніпро, масло солодко вершкове «Селянське» 72,6% (26.11.2019).

Мар’їнське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області звертається до суб’єктів господарювання, що здійснюють обіг харчових продуктів на території Мар’їнського району, в разі виявлення даної продукції негайно призупинити її обіг та інформувати на електронну адресу mrk.dpss@gmail.com або за телефоном: 0502223122, 0995639735, доводити до споживачів повну інформацію про продукцію, яку вони споживають.