Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар'їнська районна державна адміністрація

Управління соціального захисту населення Мар’їнської райдержадміністрації повідомляє

 Донбаський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 07.08.2017 р. № 1273 з 23.08.2017 року перейменовано в Державну реабілітаційну установу «Центр комплексної реабілітацї осіб з інвалідністю «Донбас» (скорочено ДРУЦКРОІ «Донбас»).

Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю – державна реабілітаційна установа, цільовим призначенням якої є здійснення комплексу реабілітаційних заходів, спрямованих на створення умов для всебічного розвитку осіб з інвалідністю, які досягли повноліття.

Центр забезпечує тимчасове перебування в ньому осіб, які мають відповідні медичні показники і потребують спеціальних умов для одержання ними комплексу реабілітаційних заходів.

До основних структурних підрозділів Установи належать:

– адміністрація;

– відділення соціальної реабілітації;

– відділення психологічної реабілітації;

– відділення фізичної реабілітації;

– відділення професійної реабілітації;

–  відділення медичного спостереження.

Для направлення та отримання реабілітаційних послуг в зазначеній реабілітаційній установі, особа з інвалідністю або її законний представник письмово звертається до управління соціального захисту населення райдержадміністрації за місцем проживання та подає такі документи:

  • заяву про надання реабілітаційних послуг;
  • довідку медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності;
  • довідку лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до двох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження реабілітації в Установі;
  • індивідуальну програму реабілітації, видану медико-соціальною експертною комісією, лікувально-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів);
  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • документ, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (паспорт – для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • документ про освіту (для осіб, які потребують професійної реабілітації);
  • медичну довідку (лікарський консультаційний висновок) (для осіб, які потребують професійної реабілітації);

Строк реабілітаційного процесу визначається реабілітаційною комісією Центру, але не більше 60 календарних днів на рік. У разі потреби в наданні послуг з професійної реабілітації – відповідно до навчального плану.

Особи, які проходять реабілітацію в Установі забезпечуються на безоплатній основі харчуванням на час реабілітації.

За більш детальнішою інформацією звертайтесь до відділу соціального обслуговування населення управління соціального захисту населення  райдержадміністрації  за адресою: м. Курахове вул. Енергетиків, 2