Сьогодні, 25 червня 2019 року, під керівництвом першого заступника Тетяни Збицької відбулась розширена апаратна нарада, в якій прийняли участь керівник апарату, начальники структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, а також голови місцевих рад та керівники військово-цивільних адміністрацій району.
На розгляд апаратної наради було винесено ряд питань, а саме:
– про роботу Мар’їнського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області доповів начальник Мар’їнського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області Володимир Жураковський;
– про відзначення в районі святкових заходів, присвячених Дню Конституції України проінформувала начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Елла Заєць;
-про хід проведення інвентаризації земель району доповів начальник міськрайонного управління у Мар’їнському районі та місті Вугледарі Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області Володимир Авраменко;
– про хід виконання відновлювальних робіт систем газо- та електропостачання м.Мар’їнки та м.Красногорівки доповіли начальник Мар’їнського відділення Красноармійського УГГ Сергій Пономаренко та начальник Мар’їнського РЄМ Дмитро Пижов;
– про стан виплат соціальних допомог та субсидії на території району доповіла в.о. начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Наталія Шавкун;
– про хід виплат пенсій на території району доповів перший заступник начальника Великоновосілківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області Дмитро Долгіх;
– про стан фінансування захищених статей бюджету району доповіла в.о начальника фінансового управління райдержадміністрації Світлана Остапенко;
– про стан фінансування та виплат допомоги по безробіттю доповіла директор районного центру зайнятості Галина Бурлака;
По закінченню наради керівництвом району найважливіші питання було взято на контроль, надані відповідні доручення та рекомендації щодо їх виконання.