Мар'їнська районна державна адміністрація

Мар'їнська районна державна адміністрація

Як працює YASNO в умовах карантину

Поки люди знаходяться на карантині, їх комфортне перебування вдома продовжують забезпечувати комунальники та енергетики. Постачальник електричної енергії та енергоефективних рішень YASNO надає якісний сервіс і забезпечує клієнтів електроенергією. Для безпеки клієнтів всі енергоофіси YASNO в Донецькій та Дніпропетровській областях і Києві обслуговують клієнтів тільки дистанційно. Які ще заходи прийняті в компанії для попередження розповсюдження коронавіруса, розповів директор з продажу та обслуговування клієнтів YASNO Євген Бушма.

Як відбувається обслуговування клієнтів під час карантину? Що змінилося?

Піклуючись про безпеку клієнтів, ми прийняли рішення призупинити особистий прийом відвідувачів у всіх енергоофісах. Зараз спілкування з фахівцями YASNO відбувається по телефону та через інтернет. Постачальник YASNO створив усі необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити дистанційно. Оплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію з питань розрахунків та нарахувань можна:

∙ через Особистий кабінет на сайті YASNO;

∙ з допомогою мобільного додатку (у Києві та Дніпропетровській області);

∙ в особистих повідомленнях на сторінці в Facebook;

∙ по електронній пошті;

∙ за телефонами контакт-центрів.

У компанії YASNO 3,5 млн клієнтів в трьох регіонах. Цих каналів зв’язку буде достатньо? Як збільшилося навантаження на ваші дистанційні канали, є проблеми з дозвоном?

Проблем з дозвоном немає. Навантаження на операторів не зросло порівняно з аналогічним періодом попередніх місяців.

Для кожного енергоофісу ми виділили додаткові номери телефонів і окремі електронні адреси. Ці контакти вже розміщені на вході в кожен енергоофіс, а також опубліковані на сайті yasno.com.ua. Це додатковий канал комунікацій як з приватними, так і з юридичними клієнтами, для яких дуже важливо у період розрахунків за спожиту електроенергію мати якісні та доступні способи взаємодії.

Багато клієнтів вже звикли вирішувати питання дистанційно, не виходячи з дому. Найчастіше енергоофіси відвідують літні люди, для яких онлайн обслуговування може виявитися проблемою.

Ми просимо клієнтів, які є більш досвідченими користувачами інтернету, допомагати використовувати дистанційні сервіси для вирішення комунальних питань людям похилого віку – родичам, сусідам, знайомим. Крім цього, через Особистий кабінет можна підключити і вести кілька особових рахунків, передавати показання лічильників і оплачувати рахунки тим, хто цього потребує.

Слід зазначити, що стабільна робота контакт-центру і додаткові номери для кожного енергоофісу дозволяють нам якісно опрацювати всі вхідні дзвінки від клієнтів.

Адже незважаючи на введення карантину, необхідно своєчасно і в повному обсязі оплачувати спожиту електричну енергію. Запровадження надзвичайних заходів не звільняє споживачів від оплати за спожиті послуги.

Які заходи прийняті в компанії для попередження поширення інфекції?

Для співробітників, які не беруть участь у безперервних виробничих процесах, надана можливість віддаленої роботи. Іншим – намагаємося організовувати доставку на роботу окремим транспортом, особливо в тих регіонах, де введені обмеження на використання громадського транспорту. Придбано дезінфікуючі засоби, забезпечено додаткове прибирання та дезінфекція офісних приміщень.

Співробітників, які виявили симптоми нездужання, зобов’язали залишатися удома і негайно звертатися до медичної установи, а також повідомляти безпосередньому керівнику про стан свого здоров’я і своє місцезнаходження. Ми регулярно інформуємо всіх своїх колег про профілактику та симптоматику коронавирусной інфекції, першочергові дії, даємо рекомендації щодо поведінки в умовах карантину.

Яку ще інформаційну роботу проводить YASNO на період карантину?

Ми підключили всі можливі канали комунікації та регулярно інформуємо клієнтів на своєму сайті, офіційних сторінках в Facebook та через ЗМІ.

В першу чергу, ми закликаємо обслуговуватися дистанційно. YASNO рекомендує клієнтам по можливості залишатися вдома і вирішувати питання по електропостачанню та енергоефективності, а також оплачувати за послуги без додаткової комісії через зручні онлайн-сервіси.

По-друге, користуватися порадами щодо енергоефективності. Вони особливо актуальними стають зараз, у період карантину, коли більшість часу клієнти проводять вдома і активно користуються електроприладами. YASNO пропонує способи економії електроенергії: енергоефективні набори Розумний Watt з двозонним лічильником і якісне LED-освітлення. Отримати консультацію по їх використанню і замовити продукти можна через інтернет або за телефоном контакт-центру.

Ми закликаємо клієнтів і співробітників YASNO зберігати спокій, а також бути особливо уважним до свого здоров’я та здоров’я своїх близьких. Саме це є важливою умовою для запобігання поширення захворювання.